به طور کلی کسب درآمد از اینستاگرام به 3 مدل دسته بندی میشود. برای اینکه بتوانید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید باید یکی از این مدل ها را راه اندازی کنید.

مدل اول کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش محصولات آموزشی
مدل دوم کسب درآمد از سیستم هکاری در فروش از طریق اینستاگرام
مدل سوم راه اندازی خدمات اینستاگرام
در مدل اول شما در هر زمینه مهارت و تخصص داشته باشید میتوانید با راه اندازی یک پیج اینستاگرام شروع به تولید محتوای آموزشی رایگان کنید تا افراد جذب کسب و کارتان بشوند. به عنوان مثال اگر در زمینه موفقیت یا بهبود فردی فعالیت میکنید میتوانید یک پیج اینستاگرام در این زمینه راه اندازی کنید و شروع به تولید محتوای آموزشی هدفمند کنید. تا جای ممکن سعی کنید محتواهای باکیفیت و رایگانی عرضه کنید تا افراد به شما اعتماد کنند. وقتی مخاطبانتان به شما اعتماد کنند و پست های رایگان تان را ببینید ترغیب میشوند از شما خرید کنند. پس اگر در هر زمینه ای مهارت و تخصص خاصی دارید میتوانید از طریق این شبکه اجتماعی بفروشید.

در مدل دوم کسب درآمد از اینستاگرام ، ممکن است شما هیچ محصول و خدماتی نداشته باشید ، اگر هیچ محصول و خدماتی ندارید میتوانید محصولات دیگران را در اینستاگرام بفروشید و به ازای هر فروش پورسانت دریافت کنید که در ادامه در مورد این مدل کسب درآمد از اینستاگرام به صورت کامل توضیح دادم.

در مدل سوم هم شما با راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام درآمدزایی میکنید که باز در مورد این مدل کسب درآمد از اینستاگرام به صورت کامل به شما توضیح دادم

روش ها و ایده های کسب درآمد از اینستاگرام
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

همان طور که گفتیم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است و بسیاری از افرادی که قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند نمی دانند که چگونه و چطور می‌توانند از اینستاگرام درآمد زایی کنند.برای کسب درآمد از اینستاگرام ایده ها و روش های متنوعی وجود دارد مثل راه اندازی پیج اینستاگرام و یا راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور، فروش لایک و ویو اینستاگرام.

در قدم اول برای کسب درآمد از اینستاگرام باید ببینید که به چه روشی علاقه دارید! به عنوان مثال می خواهید یک پیج اینستاگرامی راه اندازی کنید و از طریق تبلیغات و معرفی کردن پیج ها و محصولات دیگر آن درآمد زایی کسب کنید یا اینکه خدمات اینستاگرام راه اندازی کنید و به افرادی که قصد دارند فالوور، لایک و ویو اینستاگرام شان را افزایش دهند خدمات ارائه کنید. البته در ادامه به صورت کامل شما را بیشتر با روش های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه من باشید تا شما را با ایده های کسب درآمد از اینستاگرام به صورت کامل آشنا کنم.

 

1- فروش مستقیم کالا و خدمات
اولین روش کسب درآمد از اینستاگرام که بسیاری از افراد از طریق آن درآمدزایی می کنند کسب درآمد از طریق فروش کالا و خدمات است. افرادی که از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است یک سری محصولات و خدماتی از خودشان یا دیگران داشته باشند و درون اینستاگرام بفروشند. ممکن است محصولات تان به صورت فیزیکی و یا دیجیتالی باشد. اصلاً فرقی نمی کند! شما می‌توانید هر محصول و خدماتی که دارید را در اینستاگرام بفروشید. به عنوان مثال ممکن است شما صاحب یک فروشگاه فروش لباس باشید. می‌توانید تصاویر لباس های تان را در این شبکه اجتماعی قرار بدهید و به مخاطبان و کاربرانی که به محصول شما نیاز دارند بفروشید. یا اگر در زمینه آموزش کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده اید و محصولات آموزشی میفروشید می توانید محصولات تان را در اینستاگرام قرار بدهید. البته علاوه بر محصولات خود می توانید محصولات دیگران هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام تان بفروشید.

 

2- فروش غیر مستقیم کالا و خدمات
دومین روش کسب درآمد از اینستاگرام فروش غیر مستقیم کالا و خدمات دیگران است. بسیاری از افرادی که فالوور های زیادی دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند. در این روش شما از طریق تبلیغات کسب درآمد میکنید. اگر پیج اینستاگرام تان فالوورهای زیادی دارد می توانید از طریق تبلیغات مثل تبلیغات پیج دیگران، تبلیغات محصول و خدمات دیگران کسب درآمد کنید.

بسیاری از افراد محبوب و معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام که فالوور های زیادی دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند.

 

در این روش به طور غیر مستقیم محصولات و خدمات کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع این روش تبلیغات یکی از روش های بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ است.

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می‌کنند در واقع قصد دارند که محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان خود ارائه می کنند آن برند مدنظر را معرفی و تبلیغ کنند. اغلب بازیگر ها و افرادی که فالوور های زیادی دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند.

 

3- برندسازی در اینستاگرام
یکی دیگر از روش های غیر مستقیم کسب درآمد از اینستاگرام از طریق برندسازی در اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارها در اینستاگرام سعی می‌کنند با برند سازی مخاطبان و کاربران زیادی را وارد کسب و کارشان کنند و بر روی آن ها عملیات بازاریابی را انجام بدهند.

مثلاً کسب و کار هایی که با برند سازی قصد دارند مخاطبان و کاربرانی را به یک سمینار یا وبینار آنلاین دعوت کنند که این نوع اقدام یکی از از روش های برندسازی در اینستاگرام است.

 

در این روش معمولاً کسب و کارها مخاطبان و کاربران شان را از اینستاگرام به داخل سایتشان هدایت می کنند و بعد روی آن ها عملیات بازاریابی اینترنتی را انجام می دهند تا مخاطبان و کاربرانی که وارد سایت شان شده است عاشق کسب و کار و محصولاتشان بشوند.

این روش یکی از روش های مهم کسب درآمد از اینستاگرام است. چون در این روش صاحب کسب و کار میتوانند مانور بیشتری بر روی مخاطبان و کاربرانی که به کسب و کارش علاقه دارند بدهد. البته شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. اگر کسب و کار اینترنتی دارید می توانید برای برندسازی و حتی افزایش مخاطبان و کاربران سایت تان از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده کنید.

البته اینستاگرام فقط مخصوص کسب و کار های اینترنتی نیست. اگر کسب و کار فیزیکی مثل فروشگاه عطر، فروشگاه لباس، فروشگاه لوازم موبایل و… هم دارید میتوانید از اینستاگرام برای فروش محصولات تان استفاده کنید.

4- کسب درآمد از فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام
یکی دیگر از پردرآمدترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام که می توانید با استفاده از این روش به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی روز برسید راه اندازی خدمات اینستاگرام است.

این مدل کسب درآمد از اینستاگرام یکی از بهترین وساده ترین روش های درآمدزایی است. همانطور که می دانید اگر بخواهید از طریق پیج اینستاگرام تان درآمد زایی کسب کنید حتماً باید تعداد فالوور های تان زیاد باشد در غیر این صورت نمی توانید از پیج تان درآمدزای کسب کنید.

 

بسیاری از افراد به دلیل اینکه پیجی با فالوور های واقعی و زیاد ندارند نمی توانند از طریق اینستاگرام کسب درآمد داشته باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و فکر می کنید که نمی توانید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید سخت در اشتباه هستید.

در این روشی که به شما معرفی خواهم کرد می توانید با هر شرایطی ای که دارید از طریق اینستاگرام درآمدزایی کسب کنید. شما نهایتا به روزانه 2 الی 3 ساعت کار کردن در روز خیلی راحت میتوانید به درآمد میلیونی در ماه از طریق اینستاگرام برسید.

 

اگر قصد راه اندازی  کار در منزل را دارید و می خواهید در خانه تان از اینستاگرام کسب درآمد کنید پیشنهاد می کنم خدمات اینستاگرام راه اندازی کنید. منظور از خدمات اینستاگرام وب سایت هایی هستند که فالوور، لایک و ویو اینستاگرام میفروشند.

همان طور که بالا اشاره کردم شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است که روز به روز مخاطبان و کاربران زیادی در این شبکه اجتماعی می پیوندند و یک موقعیت عالی و پولساز برای افرادی است که از طریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام درآمد زایی کسب کنند.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام

برای کسب درآمد از طریق راه اندازی خدمات اینستاگرام به یک وب سایت نیاز دارید. البته در شبکه‌های اجتماعی مثل خود اینستاگرام هم می توانید فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشید.

شاید تصور کنید راه اندازی و ساخت سایت کار سخت و دشواری است، ولی اصلاً اینطور نیست! شما در کمتر از یک ساعت می توانید بدون علم برنامه نویسی و کد نویسی یک وب سایت برای خدمات اینستاگرامتان راه اندازی کنید. البته شاید فکر کنید برای راه اندازی وب سایت باید سرمایه زیادی داشته باشید. شما بدون سرمایه هم میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکاناتی که نیاز دارید برای خود راه اندازی کنید و ازطریق راه‌اندازی خدمات اینستاگرام درآمد زایی کسب کنند.

برای کسب درآمد از طریق راه اندازی خدمات اینستاگرام به یک وب سایت نیاز دارید. البته در شبکه‌های اجتماعی مثل خود اینستاگرام هم می توانید فالوور، لایک و ویو اینستاگرام بفروشید.

 

شاید تصور کنید راه اندازی و ساخت سایت کار سخت و دشواری است، ولی اصلاً اینطور نیست! شما در کمتر از یک ساعت می توانید بدون علم برنامه نویسی و کد نویسی یک وب سایت برای خدمات اینستاگرامتان راه اندازی کنید. البته شاید فکر کنید برای راه اندازی وب سایت باید سرمایه زیادی داشته باشید. شما بدون سرمایه هم میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکاناتی که نیاز دارید برای خود راه اندازی کنید.

برای این که بتوانید بدون علم برنامه نویسی و کد نویسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک سایت کاملا حرفه ای بسازید می توانید از سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا رایگان مثل وردپرس، جملا استفاده کنید. سیستم های مدیریت محتوا این امکان را به شما می دهند که هر سایتی با هر امکانی که بخواهید را بدون حتی یک خط کد نویسی برای خودتان راه اندازی کنید. البته این سیستم های مدیریت محتوا زبان فارسی را کاملا پشتیبانی می کنند و کاملاً رایگان هم هستند.

 

البته سایت های زیادی وجود دارد که می توانید برای طراحی و ساخت سایت تان از آنها استفاده کنید ولی چون وردپرس یکی از بهترین سایت ها در جهان و حتی ایران است پیشنهاد می کنم برای راه اندازی و ساخت سایت تان از وردپرس استفاده کنید. بحث راه اندازی و ساخت سایت یک بحث بسیار مفصل است و من قصد ندارم بیشتر از آن در این مقاله درباره راه اندازی سایت صحبت کنم. اگر قصد راه اندازی و ساخت سایت را دارید پیشنهاد می کنم مقاله آموزش ساخت سایت بدون برنامه نویسی را حتماً مطالعه کنید.

 

شاید تصور کنید که درآمد روزانه وب سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام چقدر است؟ اگر به تصویر زیر نگاه کنید می بینید که عبارت هایی مثل ” خرید فالوور اینستاگرام” ، ” خرید فالوور” ، “افزایش فالوور”، ” خرید لایک اینستاگرام” و… سرچ زیادی می شود. اگر شما یک سایت خدمات اینستاگرام راه اندازی کنید و در تمام این عبارات کلیدی رتبه اول گوگل برسید مطمئن باشید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی در روز خواهد رسید.


۹۹/۰۲/۱۱
بخش نظرات این مطلب
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی