عدم فشار کارمندان خود را با کار تکراری از طریق نیروی کار دیجیتال

اتوماسیون فرآیند رباتیک چیست؟

نرم افزار اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) باعث می شود کارایی و صحت کسب و کار شما با ایجاد فشار به کارکنان خود با کار تکراری از طریق یک نیروی کار دیجیتالی به کار گرفته شود. شما می توانید از نیروی کار دیجیتالی خود به عنوان روبات های نرم افزاری فکر کنید ، و آنها جدیدترین و اختصاصی ترین کارمندان شما هستند.

 

نیروی کار دیجیتال شما از روبات های نرم افزاری بدون استراحت ، تعطیلات ، روزهای بیمار یا بهانه کار می کند. این روبات ها در پس زمینه کارهای خسته کننده ، پر حجم و تکراری کار می کنند که هیچ کارمند دیگری مایل به انجام آن نیست. اتوماسیون فرآیند رباتیک موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شرکت شما می شود. اما نگران نباشید ، ربات اعتبار نمی خواهد. ترجیح می دهد تیم شما خوب به نظر برسد. زیرا با کارمند جدید خود که "کار کثیف" را انجام می دهد ، می توانید بر روی ابتکارات تجاری و پروژه هایی که تاکنون نتوانسته اید زمان آن را پیدا کنید ، تمرکز کنید. از اینجا به بعد ، شما زمان و انرژی کافی برای دستیابی به بیشتر و بهتر خدمت به مشتریان خود خواهید داشت.

 

نرم افزار اتوماسیون فرآیند رباتیک یک راه حل محبوب در مراکز تماس ، حساب های قابل پرداخت ، منابع انسانی ، ادارات پردازش مطالبات و همچنین در بخش های مالی ، بانکی ، بیمه و ارتباط از راه دور است. روبات ها می توانند شکافهای موجود در فرآیندهای شما را پر کنند و با سیستمهای تجاری که قبلاً در آن قرار دارید ارتباط برقرار کنند.

 

نتایج راه حل فرآیند رباتیک

دقت و انطباق استثنایی

هنگام اتوماسیون یک فرآیند با یک ربات ، خطای انسانی را برطرف خواهید کرد زیرا هر بار کار به همان روش انجام می شود. با رعایت قوانین و مراحل از پیش تعریف شده خود ، ربات وظایف را به طور دقیق انجام می دهد و تضمین می کند که شما مطابقت دارید.

 

روبات ها می توانند داده ها را قبل از انتقال به سیستم تجاری مناسب ، اسکن ، استخراج ، دیجیتالی و اعتبار کنند. ظرفیت آنها برای کار 24/7 و انجام کارها در یک فلاش ، پتانسیل کار با حجم زیاد را کاهش می دهد. روبات ها همچنین می توانند داده های شما را در برابر مقررات و استانداردها بررسی کنند تا بتوانید در انطباق خود اطمینان داشته باشید. در صورت تشخیص نادرست ، ربات به شما هشدار می دهد. کلیه مراحل و فعالیت ها در فرایند شما ثبت می شود تا نظارت و ارجاع آن آسان تر شود. با استفاده از روبات های عملی ، می توانید در حالی که دست از کار می کنید اعتماد به نفس داشته باشید و وقت خود را روی تصمیمات تجاری که نیاز به تخصص شما دارد متمرکز کنید.

 

پردازش و افزایش دید را تسریع کنید

یک ربات نرم افزاری می تواند وظایف خود را با به حداقل رساندن نیاز به مداخله انسانی تسریع کند. همچنین ربات ها برای ردیابی آسان ، دنباله ممیزی ایجاد می کنند. به این ترتیب ، می توانید تنگناها را ببینید و به سرعت به سؤالات فرآیند پاسخ دهید. با حل کردن پردازش آهسته و دید ضعیف خود ، می توانید رضایت مشتری را با استفاده از سرعت مورد انتظار آنها - بلافاصله پس از پرسیدن سوال ، بهبود بخشید.

 

افزایش بهره وری و بهره وری

روبات ها می توانند بدون استراحت کار کنند ، می توانند 24/7 کار کنند و بدون کند شدن می توانند کارهای بیشتری را انجام دهند. می توانید فرآیندهای دستی و تکراری خود را به روبات ها منتقل کنید. با داشتن یک ربات در تیم خود می توانید روی کارهایی تمرکز کنید که به تخصص شما نیاز دارند.

 

پس انداز کنید

وقتی لازم نیست وقت خود را صرف انجام کارهای تکراری و دستی کنید ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید. تخمین زده می شود که یک راه حل اتوماسیون فرایند رباتیک سه تا ده برابر بیشتر از هزینه نرم افزار در سال اول شما را ذخیره کند.

 

سیستم های میراث را در خود جای می دهد

شما به سیستمهای نرم افزاری و نرم افزاری متکی هستید. مشکلی نیست! می توانید یک روبات را برای ادغام داده های برنامه کاربردی میراث خود با سیستم های اصلی خود معرفی کنید. دیگر نیازی به دلار توسعه در آن سیستم قدیمی نیست. نرم افزار RPA برای یادگیری ساخته شده است و با کمی تلاش تیم های IT مورد استفاده قرار می گیرد. روبات ها می توانند درست مانند آنچه شما دوست دارید با برنامه های تجاری موجود کار کنند. ادغام یک ربات آسان است و نیازی به رمزگذاری ندارد. حتی در سیستم های میراث خود می توانید یک ROI برجسته را ببینید.

 

مقیاس پذیری آسان در تجارت شما

توسعه دهندگان نرم افزار RPA سهولت استفاده را در ذهن خود نگه داشته اند. می توانید فرآیندهای نرم افزاری را بدون خرابی اضافه یا تغییر دهید. هزینه کل مالکیت حداقل است زیرا به IT ، برنامه نویسی سفارشی یا مهارت های ادغام نیاز ندارد.

نرم افزار کاربر مجازی تنها نرم افزار RPA در ایران میباشد. این نرم افزار ربات سازی را شرکت بهسازان مجازی فناوری آمارد طراحی کرده است.

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.



ادامه مطلب
۹۹/۰۳/۲۶

قدم اول: داشتن بیزنس پیج اینستاگرام

پیش نیاز: برای داشتن فعالیت حرفه‌ای توی اینستاگرام اولین قدم داشتن بیزنس پیج هستش. شما حتما باید پیج اینستاگرام‌تون رو تبدیل به پیج بیزنس اینستاگرام یا اکانت کریتور (Creator Account) کرده باشین تا ادامه این مطالب رو درک کنین و بتونین ازش استفاده کنین.

تحلیل و آنالیز پیج با insight اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بارز پیج بیزنسی با پیج معمولی اینستاگرام همین ابزار اینسایت اینستاگرام هست که آمار پست‌ها و بازدیدهای پیج اینستاگرامی رو در اختیارمون می‌گذاره. توی این نوشته قسمت‌های مختلف و معنی اعداد مختلف توی اینسایت پست و استوری اینستاگرام رو بهتون یاد میدم.

1-insight قسمت تنظیماتِ پیج

کافیه از منوی اینستاگرام وارد قسمت تنظیمات/ insight بشن. بعدش 3 تا تب جلوتون باز میشه:

اینسایت اینستاگرام

Content:

اینجا می‌تونین تاثیرگذاری پست‌های مختلف پیج‌تون رو ببینین. بر اساس بیشترین اینتراکشن‌ها مثل تعداد ریچ، ایمپرشن، تعداد فالو، لایک، کامنت، به اشتراک گذاری و … می‌تونین برای بازه زمانی از 7 روز تا دو سال وضعیت تاثیرگذاری‌ پست‌ها رو به ترتیب ببینین.

insight اینستاگرام

Activity:

میزان بازدید از پیج شما و همین‌طور ترافیک بازدید رو از اینجا می‌تونین مشاهده کنی. اینجا می‌تونین چک کنین چند اکانت اخیر وارد پروفایل شما شدن، روی دکمه کانکت کلیک کردن و … همچنین اگه عدد ریچ مثبت باشه یعنی اخیرا پیج‌تون رشد داشته و عدد میزان رشد رو هم می‌تونین چک کنین.

اینسایت یانستاگرام

Audience:

اینجا بیتشر مربوط به رفتارهای فالوئرهای پیج شما میشه. این که در چه ساعاتی از چه روزهایی بیشتر فعال هستن، در هفته اخیر چند نفر جدید شما رو فالو/آنفالو کردن و …

اینسایت پیج اینستاگرام

2-عددهای اینسایت توی پست اینستاگرام

خب بریم با هم یه پست اینستاگرام رو تحلیل کنیم و ببینیم هر عدد توی پست اینستاگرام چه معنی داره. کافیه روی view insight قسمت نوار پایین پست کلیک کنین تا صفحه آمار پست باز بشه.

اول از همه این قسمت رو می‌بینین:

insight اینستاگرام

معنی این اعداد به ترتیب از چپ به راست:

تعداد لایک، کامنت، به اشتراک گذاری، ذخیره یا سیو پست.

عدد Reach پست اینستاگرام:

تعداد اکانت‌های منحصر به فردی که پست شما رو دیدن. اگه یه اکانت 10 بار پست شما رو دیده باشه همون یکی توی ریچ محاسبه میشه چون همه بازدیدها از یک اکانت منحصر به فرد بوده.

ریچ اینستاگرام Reach

 

عدد impression ایمپرشن پست:

تعداد کل دیده شدن پست، اینجا منحصر به فرد بودن اکانت مهم نیست، پس طبیعیه که همیشه عدد ایمپرشن از عدد ریچ باید بیشتر باشه.

ایمپرشن اینستاگرام impression

From home:

تعداد کل دیده شدن هر پست توسط فالوئرها، توی صفحه home اینستاگرام‌شون.

from home عدد اینستاگرام

From Hashtags:

تعداد کل دیده شدن پسن توسط هشتگ‌هایی که گذاشتین.

چطور هشتگ اینستاگرام انتخاب کنیم که منجر به افزایش فالوئر شود؟

هشتگ اینستاگرام

From Explore:

تعداد کل دیده شدن پست توی صفحه اکسپلور اینستاگرام.

صفحه اکسپلور اینستاگرام

From Others:

تعداد کل دیده شدن پست از طریق share شدن توی دایرکت یا استوری. همچنین از طریق تگ منشن، لوکیشن و قبلا هم تبِ فالوئینگ.

from others اینستاگرام

Follows:

تعداد جذب فالوئر از طریق همین پست.

فالوئر اینستاگرام

درصد دیده شدن پست توسط کسایی که فالوئرتون نبودن:

اینسایت پست اینستاگرام

3-عددهای اینسایت توی استوری اینستاگرام

دیسکاوری استوری اینستاگرام

قسمت دیسکاوری- Discovery استوری اینستاگرام

 

 Reach استوری اینستاگرام:

تعداد اکانت‌های منحصر به فردی که استوری شما رو دیدن.

impression استوری:

تعداد کل دیده شدن هر استوری بدون در نظر گرفتن منحصر بودن اکانت‌ها.

follow:

تعداد افرادی که از طریق این ساتوری شما رو فالو کردن.

Navigation استوری اینستاگرام:

Back:

تعداد دفعاتی که بازدیدکننده‌ی استوری بعد از مشاهده استوری، قسمت سمت چپ استوری رو کلیک کرده و استوری قبلی رو مجدد دیده باشه.

Forwards:

تعداد دفعاتی که بازدیدکننده‌ی استوری بعد از مشاهده استوری، قسمت سمت راست استوری رو کلیک کرده و استوری بعدی رو قبل از حرکت اتوماتیک به اسلاید بعدی ببینه.

Next Story:

وقتی بازدیدکننده از استوری شما خارج بشه و سراغ استوری شخص دیگری بره.

Exited:

بعد از مشاهده استوری شما کلا از قسمت استوری اینستاگرام خارج بشه.

در آخر اینکه …

امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه. توصیه من اینه که حتما اینسایت پست‌هاتون رو روزانه چک کنین و پست‌هاتون رو طبقه بندی کنین، بیبنین کدوما بیشتر از هشتگ ورودی داشتن؟ کدوما سیو بیشتری داشتن؟ کدوما کامنت بیشتر؟ کدوم اشتراک گذاری بیشتر؟ از این اطلاعات می‌تونین برای تدوین تقویم محتوایی اینستاگرام و رشد پیج‌تون استفاده کنین.



ادامه مطلب
۹۹/۰۳/۱۵