لینک دوستان
با توجه به الگوریتم اینستاگرام ، هشتگ های اینستاگرام در اصل پروسه مرتب سازی اینستاگرام هستند. با توجه به این که هر روزه حدود 95 میلیون عکس در اینستاگرام منتشر میشود، ارائه محتوای درست و مناسب به افراد مناسب کار سختی است. استفاده از هشتگ های اینستاگرام کمک میکند تا پستهای شما در معرض دید مخاطبینی قرار بگیرند که بیشترین علاقه را به دیدن آنها دارند.
Krystal Gillespie، مدیر انجمنهای شبکههای اجتماعی وبسایت HubSpot دلیل اهمیت هشتگ های اینستاگرام را به این صورت ذکر میکند: “هشتگها مثل یک قیف عمل میکنند. مثلا بازاریابی حوزه بسیار گستردهای است و هر نوع مطلبی در آن مشاهده میشود. ما متوجه شدیم که استفاده از #بازاریابی_دیجیتال یا #انگیزش_بازاریابی منجر به جذب مخاطبین خاصتر و هدفمندتری برای ما میشود. معمولا مخاطبینی که این هشتگ های اینستاگرام را جستجو میکنند سعی به محدود کردن جستجوهایشان به موارد مرتبط به بازاریابی دارند بنابراین ما بیشتر و بیشتر به افراد مرتبط و مناسب دست پیدا میکنیم.”
در واقع هشتگ های اینستاگرام راه بسیار خوبی برای دسته بندی پستها هستند و کمک میکنند به مخاطبین هدفتان دست پیدا کنید و مهمتر این که کمک میکنند مخاطبین هدفتان شما را پیدا کنند. احتمال جذب و تعامل چنین کاربرانی با مطالبتان بیشتر است چون مطالب شما دقیقا همان محتوایی هستند که این کاربران میخواهند.
-
تعداد بازديد : ۹۶ |
نویسنده: ali reza |
۰ نظر
آخرین مطالب
- ارسال پیام انبوه در واتساب
- اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)
- تحلیل و آنالیز اینستاگرام
- تغییرات بازاریابی اینستاگرام
- نکات مهم برای کسب درآمد از اینستاگرام
- 3 مدل اصلی کسب درآمد از اینستاگرام
- کسب درآمد از اینستاگرام
- تفاوتهای بین پست عادی و استوری
- درباره بلاک شدن ربات های اینستاگرام
- اصطلاحات اولیه، مهم و پایه ای اینستاگرام